Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2017 07:26 - без ръце..
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 4173 Коментари: 26 Гласове:
9

Последна промяна: 25.06.2017 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
         

OБЕЩАХ„ ИЗПЪЛНЯВАМ...

 

image

     ето тук има IM, в  което има няколкo дребни грешки, и не съм редактирала..
      а дали има  Cortana za Android , pove4e  utree sutrin ;))
 Без ръце, но със сърце.
Историята на Михаил.

Автор Станислава Шумарова


Той е на 24 години. Роден е в Плевен. Когато е на 15, губи и двете си ръце...
Електрическа дъга се отделя от трансформатор с напрежение 20 000 волта, което минава през тялото му. Оцелява, но ръцете му биват ампутирани поради изгаряне - едната до рамото, а другата до лакътя. Името на това смело сърце е Михаил Христов! 

След злощастния инцидент в болницата, той си мисли дали ще може да кара кола, мотоциклет и да играе на компа си. Дори за миг не потъва в дълбините на отчаянието. Капанът на самосъжалението не е успял да го докопа с черните с лапи.

Напротив, днес, Мишо е параолимпиец, двукратен световен шампион на скок дължина за хора с увреждания. Случилото му се го прави по-силен отвсякога.

Последното откачено нещо, което е направил, е да се надбягва на 40-метрова отсечка, офроуд терен, срещу рали шампиона Крум Дончев и един от най-добрите ни състезатели по мотоциклетизъм – Ангел Караньотов. 40 метра здраво бягане, пушеци, рев на мотори и само един победител.

Михаил Христов пресича първи финиша.

За него предизвикателствата са движещата сила. Сякаш даденият му втори шанс му е отворил очите и сега той вижда света някак другояче. И е разбрал -  че, за да успееш трябва не да хленчиш и да обвиняваш околния свят за несполуките си.

Младият мъж се стреми да живее реално. Да се среща с хора, станали жертви на подобни нелепи инциденти. Да ги мотивира да намерят сили и смисъл да продължат да живеят.  

Слушаш историята на Михаил и се чудиш - какво ли го е накарало да се бори с живота и да стъпва смело напред? Защото той живее повече, отколкото други живеят, макар да е без ръце... Иска работа, иска здраво семейство, иска да не се притеснява какво ще сложи на трапезата си вечер, когато се прибере.

А най-дръзката му мечта, е да стане Министър-председател.

“Защо пък НЕ!”, питам аз?!

Все пак в момента Михаил Христов учи право и се осмелява да  заяви открито, че някой ден желае да стане политик, но не от тези на думите, а на делата, защото вярва в завета на Апостола - “Дела трябват, а не думи!”.

Аз искам да ни управляват такива хора, а Вие?

  image

 

BG VOICE - Михаил Христов – първият депутат без ръце www.bg-voice.com/articles/view/mihail_hristov_purviyat_deputat_bez.../7058/
  1.  



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - моята Тема ще има продължение..
24.06.2017 07:35
идеята ми беше, да се похваля, че мога
да „пиша“ и аз вече “без ръце “
диктувам направо на ..микрофона..„пише“ почти без грешки..
и тогава попаднах на тази..история..
вдъхновяващо, нали..
и, пак да заклеймя Помпадура БП..
ти си..жалко човече с ръце, и лайно вместо..Сърце..
нали така, уважаеми колеги..
Истината трябва да е на Първа ,а не ..измамата..
вие сте..
и ,благодаря ..
аз съм Юлия
жива, здрава и усмихната, както винаги..
дерзайте ...
цитирай
2. saankia - http://bivaood.com/
24.06.2017 07:49
Оказа се, че Google Crome има минимални изисквания за компютъра, за да се инсталира изобщо. Говорим за последната версия на Браузера, който се тегли и инсталира от официалният им сайт. Компютърът трябва да е с регионални настройки на български, за да знае Google Chrome каква библиотека за гласово разпознаване да инсталира. След като се инсталира браузера извикваш примерно страницата на Google натискаш микрофончето, което се вижда в дясно на полето за търсене и компютъра ще те попита дали да разреши гласовото търсене.
Разрешаваш гласовото търсене и пробваш с някаква произволна фраза на български, да ли разпознава добре.
Ако всичко е точно, значи програмата Бърборино ще работи надеждно. Ако обаче изпише някаква щуротия, значи че браузера не е инсталирал библиотеката за български език. Тогава трябва да си поиграеш с регионалните настройки, до като всичко стане така както го очакваш.
Тук ти слагам ехето, което трябва да прихване цялата конфигурация на компютъра на твоя приятел. Стартираш го и ми изпращаш на пощата номера, който ще се генерира.
На базата на този номер, аз ще компилирам Бърборино специално за компютъра на твоя приятел.
Ако операционната система е Windows-7 или 8, не очаквам проблеми. Но ако е ХР са възможни засечки, защото защита за тази операционна система я правих на сляпо. Просто нямам под ръка работеща машина с тази операционна система
цитирай
3. milady - разбира се, аз диктувам и на моя телеф...
24.06.2017 08:15
отскоро/ нали съм..албански реотан..
споделете и вие, ако има нещо по –така революционно..
закс ?
мастър ?
моля....
подайте си ръцете..
заради всички нас..
вие сте, момчета...
благодаря..
цитирай
4. katara - тази програмка се казвала....Бърборино...
24.06.2017 08:25
:)))

http://bivaood/
цитирай
5. misteriavechna - Аз за Мишо искам да кажа,
24.06.2017 10:49
така се живее, когато човек иска, успява. Живота ни поставя при определени условия, не трябва мрънкане, трябва да се търси правилното решение в зададените условия. Опцията " не мога" е само оправдание, за- не искам.
цитирай
6. misteriavechna - И, както съм набрала,
24.06.2017 11:01
да добавя: това момче не е за съжаление, само за възхищение! За съжаление са онези, които имат всичко, а перманентно са нещастни и недоволни!
цитирай
7. milady - миси, мдаа останах 2 часа с Отворена уста аз..
24.06.2017 12:02
Технологиите се развиват експоненциално,
и това е супер алтернатива за всички хора..
но ,най важно и за сега си остава ..
Намерението и Духа на Воина
знаеш това ,мила..;))
прегръд от ме
/ днес без пляж ще мина..
и без..вода
хаха ха...
цитирай
8. katara - а , аз нали съм Джулия Кобилкина..
24.06.2017 13:37
ще се постарая , да ви зарадвам с кратко видео..
Love без ръце.
да не губим..време ;))

Фрагмент из фильма "Честная куртизанка"

https://youtu/uOnBYXNClh8

https://youtu/42_c47tEciw
цитирай
9. starforlife - Ще ти ДРАСна два коментара, които няма да са приятни,
24.06.2017 13:51
но за сметка на това ще са истина (или поне гледна точка на такава) и определено замислящи (поне според мен би трябвало).
цитирай
10. saankii - Жъ,не искам повече...конфликти /ирония, можее..
24.06.2017 14:08
предложението за Темата „без ръце“ е
едно от най хубавите, които са ми идвали на ум..
моля те, бъди позитивен и полезен..
знам, че го можеш..
цитирай
11. starforlife - Коментар I-ви - по твой такъв:
24.06.2017 14:11
milady написа:
разбира се, аз диктувам и на моя телеф...
отскоро/ нали съм..албански реотан..

Модерирано от мен, защото не съм целял да обидя домакинката.
ж


milady написа:
споделете и вие, ако има нещо по –така революционно..

С това, за което говориш се занимавам от далечната 2000 година.
Започнах с възможностите на Уорд 2000.
Преминах през какво ли не и има много места, от където може да се прочете за редица успехи, които съм постигнал в този ареал.
От там идва и гръцката "следа" в професионалните ми изяви по засягания от теб въпрос, но това е... тема за друг разговор - ха ха ха.


milady написа:
закс ?
мастър ?
моля....
подайте си ръцете..
заради всички нас..
вие сте, момчета...
благодаря..

Както вече казах - коментарите ми няма да са куул.
Всъщност втория, при все, че ще е насочен като "критика" към теб - ще е доста куул.
Но сега да не говоря за него.
Защо го правиш?
Защо ме поставяш в редичката до Закс?
Без извинение, но това ме обижда, тъй като той просто е от друг тип редичка.
Доказва го и в момента с постинга си, който току що прочетох.
А за рестрикцията защото не му изнасят коментари от рода:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/ha_ha_ha.jpg
да не говорим.

ОК, ще се опитам днес да намеря време и да Ви разходя из "килера" на... Мастъра - ха ха ха.
И, ако успея - сравни това, което ще ти покажа, стила и компетенцията на писане от моя страна с глупостите тук:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2017/06/23/f16.1553324
и ще разбереш защо не ме радва да ме поставяш рамо до рамо със Закс.
цитирай
12. starforlife - https://m3.netinfo.bg/media/images/18885/18885128/655-402-stivyn-hoking.jpg
24.06.2017 14:20
Предупреждавам: Снимката не е лицеприятна!
Но историята на този велик ум на нашето съвремие е повече от куул.
И според мен би следвало да ти покаже, Муцунка, че позицията ти, която ти наричаш "трансхуманизъм" не е много-много меродавна с крайността и едностранчивостта, демонстрирана от твоя страна

Та:
Стивън Хокинг: Брилянтен учен, който за жалост има изключително гадната "съдба" да страда (основно, най-големия му проблем) от амиотрофична латерална склероза.
Учен, който само и единствено с помощта на съвременните хай-технологии успя да ни дари със своите брилянтни научни трудове.
Как ли би гледала на "трансхуманизма", Юлия, ако беше на негово място и единствения ти начин за връзка със света е компютърната наука?
Знаеш ли какво е да можеш да движиш ЕДИН ЕДИНСТВЕН МУСКУЛ НА БУЗАТА СИ, и колко човешки е "трансхуманизма", позволил с помощта на върховите технологии това да не е пречка да напишеш 10-ки научни трудове (бестселърът "Кратка история на времето" например, продаден в 25 млн. екземпляра по цял свят), да изнасяш лекции и въобще да общуваш с околните с помощта на компютър и хай-технологии?

Така, че - не те критикувам, но ти гледаш малко едностранчиво на въпросите за "трансхуманизма".
Търсиш конспиративната "интрига", а не виждаш или поне не говориш за всичко онова прогресивно, което се крие "зад" това понятие.
И по принцип: настоящия ти постинг и фурористичния му дух - противоречи на други неща от предходни твои изяви.

Но нека не се впускаме в спорове, моля.
Просто бихме гледали на нещата от коренно различни камбанарии и ти би "пледирала", че съм пристрастен, а аз просто съм хай-технологик, който ври и кипи в тази сфера и се занимава като хоби (подчертавам) с ИС от вече казах - 2000-та година.
И Вие няма как да знаете какво е Geodim Shadow или както закачливо я нарече една Дама през 2007-ма - "Момичето с Вола". ха ха ха
цитирай
13. milady - Ж, тези неща..аз съм ги чела, разбира се и то отдавна..
24.06.2017 14:31
Спора за „трансхуманизма, не е за този Пост..
даа, аз самата имам противоречиви мисли по темата..

но, да ме злепоставяш, че не мога да диктувам..
на моя личен смартфон, ее това е вече..
меко казано...нахално...
направих и снимка , ще я покажа...
къде съм писала /и пиша /
не е Куул, твоето държание, извини ме..
/моят телефон пише на английски, защото е
закупен в Германия, пише и на немски, мноого ясно..
убиваш ме , брат ..
цитирай
14. starforlife - О, ДА!
24.06.2017 14:33
saankii написа:
Жъ,не искам повече...конфликти /ирония, можее..
предложението за Темата „без ръце“ е
едно от най хубавите, които са ми идвали на ум..
моля те, бъди позитивен и полезен..
знам, че го можеш..

АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСЕН!
Това е постинг, който наистина ме зарадва и, ако се придържаш към такава визия - ще е супер!

Аз също никога не съм целял да създавам конфликти, Ю!
И сега нито с теб се конфронтирам - нито със Закс!
Знаеш, говорим за Истината!

Няма как подмятането ти, че диктуваш на телефона ти да не ме "издразни", дори само и единствено имайки предвид що за лаик си при технологиите...
Няма как постинга на Закс да не ме "издразни", дори и само и единствено защото е неточен, неверен и глупав!
И Вие, тези, които не се наясно с нещата - принципно сте подведени.
Именно затова е "конфликта" ми с него: ЗАРАДИ НЕДОСТОВЕРНИТЕ ИНФОРМАЦИИ, КОИТО СВЕЖДА ДА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ и които изграждат погрешни представи и/или дават погрешни знания.
Казах: ако успея - ще Ви разходя из "килера" си днес и ще Ви покажа какви глупости е натворил в 5-те реда на кръст в цитирания постинг.
Хей така, за да видите и сравните например...
Сещам се за един конкретен реципрочен случай, когато той прави подобен на този, който аз ще направя постинг. Ще го намеря по-късно и цитирам, за да стане ясно за какво говоря.
цитирай
15. milady - ...ето го и твоят разбиващ коментар../аз съм Юлия, да не пита някой още.
24.06.2017 14:34
11. starforlife - Коментар I-ви - по твой такъв:
14:11
milady написа:
разбира се, аз диктувам и на моя телеф...
отскоро/ нали съм..албански реотан..

Защо го правиш?
Има предвид защо говориш невярности? Нито е куул - нито хваща дикиш при такива като мен (умни - ха ха ха). А те, Муцунка не са малко дори и в блог.бг
Нищо подобно нямаш на телефона си и не диктуваш.
Сори, но това е Истината. И моля те не казвай как мога да го твърдя, при положение, че не съм виждал телефона ти. Просто мога - и нека не доказвам, моля.
цитирай
16. starforlife - Не те злепоставям, Муцунка!
24.06.2017 14:37
Просто твърдя, че ти не си реализирала това - да управляваш вербално и то телефона си.
Докажи еднозначно, че греша - и аз не само ще ти се извиня, а наистина ще се радвам.

Схващаш ли?
Аз не се заяждам с теб.
Просто те зная що за лаик си при тези неща и, че дори някой друг да ти направи това като възможност - ти няма да можеш да го използваш.

Нищо лично, казах: не се заяждам - просто говоря (ако щеш дори и логически погледнато) издържано.
Но, ако докажеш (така, както аз ще Ви поведа през едни дебри, че да Ви "изгубя", убеждавайки Ви колко ми са в кръвта технологиите и защо е обидно да ме слагаш до Закс) - казах, ще се извиня и ще се радвам.
цитирай
17. saankia - да го повторя...Ж ,все пак аз работя с 3 езика, освен БГ..
24.06.2017 14:45
но, да ме злепоставяш, че не мога да диктувам..
на моя личен смартфон, ее това е вече..
меко казано...нахално...
направих и снимка , ще я покажа...
къде съм писала /и пиша /
не е Куул, твоето държание, извини ме..
/моят телефон пише на английски, защото е
закупен в Германия, пише и на немски, мноого ясно..
убиваш ме , брат ..

след 15 мин, ще кача снимкатаумирам от глад..
къде съм писала с моя Телефон.
What's Up
Data 20 06 2017
то, май се вижда..:))
цитирай
18. viva1122 - ...
24.06.2017 15:16
Извинявай, от къде мога да а смъкна тази програма - доколкото разбирам е за слепи - бърборино и гласът, с който ще работи програмата???
Ще ти бъда благодарна!
цитирай
19. viva1122 - ...
24.06.2017 15:18
не ме интересува дали става за телефон - да уточня все пак, но ми стана интересно за програмата, защото знам че има вече програми...
цитирай
20. milady - bivaood.com/
24.06.2017 16:13
viva1122 написа:
не ме интересува дали става за телефон - да уточня все пак, но ми стана интересно за програмата, защото знам че има вече програми...


viva1122, eto linka gore
I am Julia :))
regards ..
цитирай
21. viva1122 - ...
24.06.2017 16:29
Да - Благодаря! - но при мен не тръгва..., но при мен - това вече си е мой проблем.
цитирай
22. saankia - https://1.bivaood.com/
24.06.2017 16:31
viva1122 написа:
Извинявай, от къде мога да а смъкна тази програма - доколкото разбирам е за слепи - бърборино и гласът, с който ще работи програмата???
Ще ти бъда благодарна!


тук има няколко програмки...
радвам се многоо, да ви услужа..
/юлия п.тодорова
цитирай
23. starforlife - Виж сега, Юлия...
24.06.2017 16:57
Както надявам се и от разговора ни стана ясно - аз не се заяждам с теб.
И ОК - ти си пуснала снимка, но...
НО!
Има едно огромно "НО" и то е:
Едно е да можеш да кликнеш в/у някаква иконка, да ти се активира режим на въвеждане на текст на конкретно място и ти да говориш и НЕ КОРТАНА (никога и пред никого не се твърди това, за което спореше с мен, защото ще ти се смеят...), която е асистент на Майкрософт и работи "ЕДИНСТВЕНО" под Уиндоус, а нещо коренно различно и направено от Гугъл, да пише и то на някой известен, западен език...
Съвсем друго е да може гласово да управляваш 99% от функциите на компютъра или смартфона (което кореспондира със същото де).

Тоест: Ти би могла да активираш, говориш и след това евентуално с copy и paste би могла да прехвърлиш текста като коментар например тук, в блога...
А друго е да си активираш режима на писане на коментар или постинг (чрез вербална команда), да говориш (и то на чист български) и да ти се пише директно там - в коментара или постинга. В едно с всичко друго:
- цитиране на линкове...
- ошрифтяване...
- въвеждане на всякакъв вид обекти (снимки, взети било то от вътрешна памет на устройството или Интернет, клипове - същите условия, и т.н.)

Схващаш ли?
Аз те "критикувах" и то не, за да те обидя, че не управляваш телефона, а не, че не може да диктуваш и го направих именно, защото темата ти В КОМЕНТАРИТЕ (постинга го диагонализирах - както всъщност и коментарите, защото реално съм ги чел там, откъдето си ги копирала още навремето) е за програма, която (принципно неуспешно) "претендира" да прави точно това: да управлява, а не просто пише.

Както казах - писането го има още от 2000-та година.
Че и по-рано - когато още дори нямаше ГСМ-и, а нейде ли смартфони.
цитирай
24. misteriavechna - Юлкооо, Юлко,
24.06.2017 17:22
каква стана тя... и на пляж не отиде, и вода не пи, и третото от толкоз писане замина. Нема да се свалят килца и това е ;) Тежка е съдбата на войника :*((
цитирай
25. blondinkas4uk09 - Mуцунка,
25.06.2017 00:07
прочетох постинга, прочетох и коментарите. Личното ми мнение е, че ти си по-умната, по-адекватната и по-нормалната от всички коментирали тук. Цун и гуш!
цитирай
26. saankia - Blo, мисля, че защитавам достойно името Ти/ за мен е Чест, благодаря ти, мила..
25.06.2017 09:56
а дали има Cortana za Android , pove4e utree sutrin ;))

отворих си задачка..с повишена трудност..
но летвата трябва да се вдига..всеки ден..
даже и в неделя.;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160804
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031