Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2013 14:09 - Айде да си изядем децата!
Автор: ramone Категория: Изкуство   
Прочетен: 4846 Коментари: 21 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

(след това да преглътнем и облекчено да се уригнем)

 

 

            Цяла сутрин, четох интервюто с доцент Мая Иванова в блога на chara.

            Даже и коментирах там.

            Интервюто е озаглавено „Окупаторите стигнаха до абсурда” и както се сещате става дума за окупацията на Университета, индиректно - за протестите срещу правителството, а съвсем индиректно - за конфликта „млади – стари”.

            Бе идете в блога на chara и си го прочетете. Да не си помислите, че нещо ви работим тука.

...

            Сетих се за карикатурата на Бешков "Бай Ганьо чете бай Ганьо". После се сетих за другата - "Бай Ганьо убива автора си" (тя пак ли беше на Бешков, не помня). И ми дойде идея за трета карикатура. "Бай Ганьо яде децата си". В нея бай Ганьо ще е зинал кат същи Кронос на Гоя.
            С тази последната, ще заформим един триптих, който да закачим на Калотино. А отдолу ще напишем "Добре дошли в страната на бай Ганьо! Ние, четем, убиваме и ядем децата си! Не щото сме лоши, а щото толко ни е акъла."

 

...

            Знаете ли защо протестират студентите?

            Аз не знам. Само предполагам. Ще ви кажа какво предполагам.

            Знаете ли кой управлява България през последните години?

            Старата тройна коалиция? Бойко? Новата тройна коалиция? Орешарски?

            Грешен отговор!

В България управляват циганите и пенсионерите!

            Преди избори, партиите се подмазват на пенсионерите и поят и хрантутят циганите. Защото партиите знаят, че младите не гласуват. А, младите не гласуват, защото знаят, че накрая пак ще управляват циганите и пенсионерите.

            Струва ви се като в Параграф 22? Ми то си е, Параграф 22.

...

            Аз се възмутих като видях как студентите са снимали пияния професор Драгомир Драганов. Обзе ме порив на пиянска солидарност. Няма нищо по-гадно от това да те снимат когато си къркан (знам го от опит).

            Според мен, пиенето трябва да е разрешено в университетите.

Но това е при положение, че се казваш Кен Киси, който е написал „Полет над кукувиче гнездо” (и комай нищо друго, но и това стига), Норман Мейлър, който е написал „Голите и мъртвите” (и комай нищо друго, но и това стига) или Чарлс Буковски, който е написал... знаете какво.

            През шейсетте, тези пичове са пиели бърбън от картонени чаши, докато са четяли в препълнените университетските аудитории, от задните редове на които са се носели облаци с аромат на ганджа, а университетите са били окупирани в знак на протест срещу... се едно срещу какво.

            Ако все пак ви се е сторило пресилено сравнението на професор Драго Чая с Нормън Мейлър, знайте че доцент Иванова ме е надминала. Тя го сравнява с… Едгар Алън По.

            Професор Драгомир Драганов е написал една торба студии върху историята на италианската и испанската комунистически партии или за „мястото на Георги Димитров в архивите на италианската компартия” (проверете сами ако не ми вярвате). Аз нямам колебание, че на него не следва да бъде разрешено да пие в университета. Колебая се, дали да не му се забрани да влиза там.

            В интервюто си доцент Иванова споменава за диалозите си със студентите около избора за президент. „За кого ще гласувате деца?” – попитала тя. „За Светльо Витков!” – отговорили „децата”. „Добре, вие сте ироници, но мислете за съдбата на България, все пак!” – академично ги сгълчала тя.

            Доцент Иванова никога няма да признае това на глас, но аз бас държа, че тя би предпочела Волен за президент отколкото Светльо. Все пак, Волен изглежда некак солидно. Па е и от котерийката.

            А, те – Светльо Витков и Венци Мицов!

Безотговорно е некакси…

 

...

            Докато писателствах в блога на chara, ми се обади един приятел по скайпа.

Как сте, що сте по България? – питам го аз. Ми, същото – отговаря той – пиеме си тука. Ти там с кого си пиеш?

-          Ми сам си пием.

-          Е, не ти ли е скучно сам да си пиеш?

-          Ми не, предпочитам сам да си пием, отколкото с некой тъпак.

Рекох аз, отидох в блога на chara и си изтрих коментарите. Защото в блога на chara, някакви задници се надпреварваха да плюят студентите.

...

На тези задници, посвещавам долния текст на Контрол, излязъл преди двайсет години, но както ще видите – актуален и днес.

 

Първо мъки да го родиш,

после грижи да го възпитаваш

и като не можеш да го уредиш

удряй с лопатата, където свариш!

 

Вечно грижи и мъки създава

Затова налагай го здраво!

Няма от него никаква радост

Само, само когато го правиш.

 

Не можеш да му купиш кола

Не можеш да му намериш квартира

Нищо не можеш да му дадеш

Удряй с лопатата, където свариш!

 

Друго за него не можеш да сториш

Само в гърба му да скъсаш колана си

Няма от него никаква радост

Само, само когато го правиш!

 

 

Дерзайте тъпанари!





Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Съгласен!
13.12.2013 15:13
Не, че тъпанарите имат нужда от подкани, де. (Че как иначе щяха да ни управляват цигани и пенсионери?) Съжалявам единствено, че и младите не са съвсем неподвластни на тъпанарите, иначе не биха си харесвали толкова много ролята на неудачници.
цитирай
2. ramone - ...
13.12.2013 15:40
ако питаш мене, по-добре да го играят неудачници, отколкото да участват в тоя фарс.
От опит знам, че в някои случаи най-умното, което можеш да направиш е да не правиш нищо.
цитирай
3. ramone - само да добавя нещо.
13.12.2013 15:53
Понеже, в интервюто си Мая казва, че гневът бил краткотрайна емоция, ще побързам да добавя нещо, преди гневът ми да е заминал.
Пичка ви майчина, мръсни комунистически псета!
цитирай
4. chavdar01 - МНОГО СТЕ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!
13.12.2013 15:53
КАРТИНАТА ИЗОБЩО НЕ Е ТАКАВА КАКВАТО СИ Я ПРЕДСТАВЯТЕ!
цитирай
5. ramone - ..
13.12.2013 16:05
Е нищо - "правилни" мнения - бол.
Дано аз да съм кривия.
цитирай
6. vmir - 2. ramone,
13.12.2013 16:17
ramone написа:
ако питаш мене, по-добре да го играят неудачници, отколкото да участват в тоя фарс.
От опит знам, че в някои случаи най-умното, което можеш да направиш е да не правиш нищо.


Достатъчно добре си го написал, за да прехвърляме всичко върху децата, просто споделих, че имат и други полезни ходове, стига да не уйдисват на тъпанарите, че всичко започва от тях. Имам предвид онези тъпанари, които ехидно ги насочват в задънената улица на безсилното самотно забвение, а не симпатизантите на иначе симпатичните им искания, към които се числя и аз самия и не по-малко от тях искам да успеят в опитите си.
цитирай
7. getmans1 - Не трябваше да изтриваш
13.12.2013 16:21
коментарите, все пак трябва да има нещо за четене /лично аз ги прочетох/ но не коментирах щото трябваше да се повторя:
„Радвам се че моите деца са се разминали с такива преподаватели“
Майната му там на „един“как се отнесе с мен, майната му, но.

А тия които от първия ден обвиниха тези млади хора т.н. „окупатори“ за наркомани и ред още грехове на всеослушание по медиите, не са ли МЕРЗКИ и НИЗКИ тези техни постъпки.

Срам за „тези професори и преподаватели“ за които най-философския, най-моралния въпрос, въпроса на въпросите е „КОЙ ВИ ОСИГУРИ ВЕРИГИТЕ И КАТИНАРИТЕ?“
цитирай
8. ramone - не знам, човече.
13.12.2013 16:30
Ние сме царе да опошлим и най-читавите неща.
Не съм оптимист.
Май е време вече всеки да се спасява поединично. Просто не ставаме!
цитирай
9. ramone - коментарите, все пак трябва да има ...
13.12.2013 16:41
getmans1 написа:
коментарите, все пак трябва да има нещо за четене /лично аз ги прочетох/ но не коментирах щото трябваше да се повторя:
„Радвам се че моите деца са се разминали с такива преподаватели“
Майната му там на „един“как се отнесе с мен, майната му, но.

А тия които от първия ден обвиниха тези млади хора т.н. „окупатори“ за наркомани и ред още грехове на всеослушание по медиите, не са ли МЕРЗКИ и НИЗКИ тези техни постъпки.

Срам за „тези професори и преподаватели“ за които най-философския, най-моралния въпрос, въпроса на въпросите е „КОЙ ВИ ОСИГУРИ ВЕРИГИТЕ И КАТИНАРИТЕ?“

Знаеш ли кое е най-лошото?
Не го казах там, но тук ще го кажа.
Мая Иванова я познавам отпреди 25 години.
Беше асистент по философия по времето, когато бях студент. И имах много хубави впечатления от нея. Ерудирана, начетена и интелигентна жена.
Тук обаче открих тенденциозност. Ще ми се да вервам, че не е умишлена.
цитирай
10. blackpredator - Аз пък съм фен на Хиподил
13.12.2013 17:20
По повод постинга и тъпанарите
И коментиралите брас солисти...

"Може и да сме гюлета,
може и да сме боклуци,
може даже да сме двете,
но не сме от задник звуци!"

За разлика...

Сигурно ще ти харесат Хиподил.
И на останалите филхармоници

"Бате Гойко яко сецка
от лулата на мира.
Бате Гойко ще изпецка
всяка корист от врага."

"Аз съм Батман, аз съм Зоро
аз съм истински юнак."

Нема как да не ви оди...
цитирай
11. ramone - По повод постинга и тъпанарите И ...
13.12.2013 17:41
blackpredator написа:
По повод постинга и тъпанарите
И коментиралите брас солисти...

"Може и да сме гюлета,
може и да сме боклуци,
може даже да сме двете,
но не сме от задник звуци!"

За разлика...

Сигурно ще ти харесат Хиподил.
И на останалите филхармоници

"Бате Гойко яко сецка
от лулата на мира.
Бате Гойко ще изпецка
всяка корист от врага."

"Аз съм Батман, аз съм Зоро
аз съм истински юнак."

Нема как да не ви оди...

На кои да ни оди, бе предаторе?
Аз, оттатък казах, че конфликтът е между "млади и стари". Аз не съм млад, тъй че
ние с тебе сме едни и същи гюлета.

Иначе, как да не съм фен на Хиподил. Не си обърнал внимание, но съм споменал и фррнтменът им.
Освен това, освен Мая Иванова, познавам и бившия им барабанист.
Що бира сме изпили с него..
цитирай
12. usandthem - Има не само "правилни" мнения, има и правилни млади.
13.12.2013 18:24
Тях ги харесват, издигат ги, включват ги в комисии и други държавни хранилки. На тях им е позволено да са тъпи и кухи, ако следват правилната линия. Тяхно е бъдещето, другите ще се пръснат по света. Еви тука една правилна, порадвайте и се ! :)

https://www.youtube.com/watch?v=SHn6nDd6_5Y
цитирай
13. him - :)
13.12.2013 21:59
Офтопик - поздрав с ей този, който също пие сам. А и обича моторите.
http://www.youtube.com/watch?v=ysXMAOgEIq4
цитирай
14. ramone - Офтопик - поздрав с ей този, който ...
13.12.2013 23:19
him написа:
Офтопик - поздрав с ей този, който също пие сам. А и обича моторите.
http://www.youtube.com/watch?v=ysXMAOgEIq4

Много мой човек значи:)
Мерси приятел!
Зарибих се и си пуснах още няколко от същото:)
цитирай
15. ramone - Тях ги харесват, издигат ги, вкл...
13.12.2013 23:31
usandthem написа:
Тях ги харесват, издигат ги, включват ги в комисии и други държавни хранилки. На тях им е позволено да са тъпи и кухи, ако следват правилната линия. Тяхно е бъдещето, другите ще се пръснат по света. Еви тука една правилна, порадвайте и се ! :)

https://www.youtube.com/watch?v=SHn6nDd6_5Y


:))))
ОбъркА се нещо каката.
Ма, мо'е ли млад човек такива глупости да чете :))

цитирай
16. wertyusa - Шум за нищо
14.12.2013 05:05
Правилно не си оптимист в един от коментарите си, ramone. Брехт е написал следното: "В ада не мисля, че ще се случи нещо страшно. Там нищо няма да се случи. Sauve qui peut."
Обаче спасението на резоньорите осъзнали своя ад е именно резоньорството. Много им се иска да вярват, че се случва нещо в Бг - ето това е причината на всеки един в тази насъщна верига (протестиращите студенти, преподавателите им, студентите, които снимат пияните си преподаватели и изобщо всичко (не)случващо се в ада с безкрайните коментари като ехо). Обречеността е в начините, с които се "спасяваме" в ада. И за финал на този мой коментар си представете клатушкащия се из коридора пиян професор...
цитирай
17. scarlety - " Цяла сутрин, четох интервюто с доцент Мая Иванова..."
14.12.2013 09:51
Ама може ли да четеш цяла сутрин едно интервю с предварително известни отговори? :))) "Капацитетката", която смята въпроса "Кой?" за инфантилен или неуместен и на която и е все едно кой и защо ни докара до тук...какви отговори можеш да очакваш от такъв човек, очевидно подкрепящ статуквото? Всичко е ясно и прозрачно.Няма нужда да носи вода от девет дерета, за да ни покаже,че студентите са олигофрени и трябва да си стоят на задниците.
Поздрави за постинга ти!
цитирай
18. josarian - ВАШАТА КАРТИНА Е ЕДНА - С РАЗЛИЧНИ НЮАНСИ ЧЕРВЕНО И МАЛКО КАФЯВО ЗА РАЗКОШ
14.12.2013 12:14
chavdar01 написа:
КАРТИНАТА ИЗОБЩО НЕ Е ТАКАВА КАКВАТО СИ Я ПРЕДСТАВЯТЕ!


ГРОЗНИ И МРЪСНИ КОМУНИСТИЧЕСКИ БЕЗРОДНИЦИ!
цитирай
19. blondinkas4uk09 - Поздравления, Ramone!
14.12.2013 12:58
You made my day! :) Дори 2 пъти прочетох статията ти, толкова ме изкефи.
"Колебая се дали да не му забранят (на Драгомир Драганов) да влиза в Университета" - на това още се усмихвам. :) :) :)
100 % съм съгласна с теб. И на мен ми е мъчно за децата, учениците, студентите, защото всякаква деградирала паплач се опитва да им налива акъл в главата и да ги моделира по собствения си ограничен образ и подобие.
Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
20. ramone - Ама може ли да четеш цяла сутрин едно ...
16.12.2013 01:12
scarlety написа:
Ама може ли да четеш цяла сутрин едно интервю с предварително известни отговори? :))) "Капацитетката", която смята въпроса "Кой?" за инфантилен или неуместен и на която и е все едно кой и защо ни докара до тук...какви отговори можеш да очакваш от такъв човек, очевидно подкрепящ статуквото? Всичко е ясно и прозрачно.Няма нужда да носи вода от девет дерета, за да ни покаже,че студентите са олигофрени и трябва да си стоят на задниците.
Поздрави за постинга ти!

Бе то, че бяха известни предварително - бяха.
Но ако го прочетеш няколко пъти внимателно, ще хванеш още много неща.
Нема лошо ако другарката Иванова е червена - харесва тия, па не харесва ония - нема лошо дотук.
Лошото е, че има двоен морал.
От една страна, студентите са обвинени във всичко възможно - неграмотни били, не спазвали били законите и... о, върховен ужас - не били леви, разбираш ли.
Обаче виж - ако Драго си кърка в университета, тва не било нарушение на правилата. Па и отгоре даже - секи си бил имАл в кабинета пиячка (разбирай - сички си къркаме). Ма тва не било нарушаване на правилата. Они били пили в качеството си на частни лица.
Ма те другарите, отколе така са свикнале - за нас едни правила, па за они - други.
А, накрая па най-гадното - политиката не била идеална, щото сички сме хора били и сме били несъвършени.
Демек, ние крадеме, лъжеме, ама и вие сте същите като нас. Ми отде знаеш, ма другарко, че са съшите?
И у целата тая работа - къде е интелигентния човек, дето би требвало да се съмнява във сичко?
Ми нали това е смисъла на философията от неколко хиляди години насам.
Тц. Другарката нема съмнения - ние сме правите, вие сте кривите.
те затва четох неколко пъти
цитирай
21. ramone - You made my day! :) Дори 2 пъти про...
16.12.2013 01:20
blondinkas4uk09 написа:
You made my day! :) Дори 2 пъти прочетох статията ти, толкова ме изкефи.
"Колебая се дали да не му забранят (на Драгомир Драганов) да влиза в Университета" - на това още се усмихвам. :) :) :)
100 % съм съгласна с теб. И на мен ми е мъчно за децата, учениците, студентите, защото всякаква деградирала паплач се опитва да им налива акъл в главата и да ги моделира по собствения си ограничен образ и подобие.
Хубав ден ти пожелавам!

Аз малко на експресия го писах тва и бех гневен малко, та не беше идеята да е баш смешно.
Требваше да изчакам малко, че по-богато да се погаврим, ма нейсе, другия път.
"Деградирала паплач" е много точен израз.
И на теб хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ramone
Категория: Изкуство
Прочетен: 439226
Постинги: 92
Коментари: 870
Гласове: 772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930