Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2014 10:59 - Украински размисли или Елисавето, ма ти спа ли с Добри?
Автор: ramone Категория: Изкуство   
Прочетен: 5214 Коментари: 25 Гласове:
17

Последна промяна: 11.03.2014 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Еми, нема начин и аз да не се изкажем за Украйна, дееба.

            Нема как след Бжежински, Кисинджър и корифеите у блого и аз да пропуснем. Ма да си призная, анализите на първите двама не четох, а корифеите са ми ясни – те изпълняват ритуални песнопения на „Белая армия, черний барон” а, на припева дет се пее „Красная армия всех сильней” тропкат с крачета в такт и се пляскат гив ми файв по ръчичките.
                   Или песента се казваше "Красная армия, черний барон". Бе забравИх вече. Се едно.

            Всъщност нещата в Украйна са толкова дълбоко затрупани под пластове информация, дезинформация и контрадезинформация, че едва ли някой знае какво реално се случва там.

С изключение на глупаците – те по дифолт винаги знаят всичко.

            Събитията в Украйна са точно толкова ясни, колкото е ясна Гражданската война в Испания. За нея има лява версия (даже няколко леви), дясна версия (и там няколко), емоционална версия (Хемингуей), изобразителна версия (Пикасо), поетична версия (много на брой). И други версии има.

Считайте се свободни да си изберете, която и да е от тях. Не бойте се – нема да сбъркате - всички са верни.

А, знаете ли кво е Биафра? Ако не - питайте Бжежински и Кисинджър – те знаят всичко. Но най-вероятно ще ви излъжат.

По-добре прочетете Курт Вонегът – той е бил военен кореспондент там и съм сигурен, че не лъже.

Няма как, обаче да го питате какво мисли за Украйна, защото от известно време, за съжаление е мъртъв.

...

Знаете ли какво символизира знамето на Конфедерацията, което може да видите на всички концерти на Lynyrd Skynyrd, на още няколко десетки рок-групи, по гърбовете на рокерите и на много други места?

image

Знамето, освен че е куул, е символ на свободната воля и демокрацията!

Историята е следната – когато Линкълн е избран за президент, южните щати се отцепват от съюза и се обединяват в Конфедерация, защото не са съгласни с прекалената концентрация на власт в ръцете на президента, което са определяли като диктатура. Това е причината за избухването на Гражданската война между Севера и Юга.

Битува си, иначе, една грандиозна лъжа, че причината е премахването на робството – уж Северът искал, а Югът не. Това е много често срещана манипулация – да набуташ следствието за причина.

Макар, Линкълн да е бил свестен и почтен човек (за разлика от някои негови колеги-наши съвременници, ако разбирате кого имам предвид), той се превръща в първият съвременен диктатор, използвайки празнотата в Конситуцията, относно правото на излизане от Съюза.

Обаче, Щатите, са образувани близо сто години по-рано, като ДОБРОВОЛЕН съюз. Доброволността предполага свободна воля, както на присъединяване, така и на отделяне. Всякаква външна форма на въздействие върху свободната воля, нито е морална, нито е законна. А, ако това е налице, възниква напълно незаконното, но напълно моралното право на бунт.

А, ако един съюз не е доброволен, за какъв съюз, по дяволите, говорим?

Вие как мислите – имали ли са право Южните щати да се отцепят?

Според мен – да.

Както има право Украйна да се отцепи от Съветския съюз, респ. Путиновия съюз. Както и Крим от Украйна. Както и комшийката от комшията.

            ...

            Знаете ли впрочем кой ви управлява?

            Немам предвид България. Казвал съм го вече - нея я управляват циганите и пенсионерите.

            Евреите?

Не бе.

Вас ви управляват бакали, махленски клюкарки и селски шмекери.

Ако не ми вярвате, чуйте телефонен разговор между естонски външен министър и Аштън.

Просто е трогателно как неколко телефонистки от колсентъра прехвърлят разговора:

„кой бехте вие? ...Ми, аз съм... Аха... Чекайте да видиме дали е тука.” и накрая – ей ти я - иде бакалката – хау ар ю.

Ам файн тенкю.

(Дипломация. Уникално.)

„Срещнах се - вика махленската клюкарка - с Олга. Бе, знаеш я Олга.”

(Олга, Олга ли е, некой Джеймс Бонд под прикритие ли е, не става ясно).

„И кво вика Олга.”

„Ми вика, че нейни познати хирурзи и казали, че раните били от едно и също оръжие, а па се говори сред хората, че опозицията ги била наела.”

Бааам!

А, някъде там в ефира, нахлупил слушалките, седи селския шмекер и слухти.

И люс у газетата на другия ден – „Лидер от Майдана е наел снайперистите”. А некой там, малко  по-умен вика „ма чекай бе - он не казва баш това.”

Бе тоа па. Ти за толко умни ли ги мислиш, крепостните селяне?

...

Искате ли малко брейнсторминг? Е ви.

Имаше един виц навремето – видели се на кафе две баби - Цола и Елисавета. И Цола пита:

-          Елисавето ма, се се каня да те питам – ти спа ли с Добри?

-          Кой Добри, ма? Чинтулов ли?

А кажете ми сега, коя е Цола и с кой Добри е спала Елисавета?

Аз обаче, на другия ден пускам заглавие у газетата - „Елисавета Багряна е спала с Добри Джуров!”

Давам еднолитрова бутилка Джак, ако некой успее да ме убеди, че не е спала!

...

Преди време, много си падах по четива като „Голямата шахматна дъска” и „Дипломацията”. Вече рядко чета подобни дъски, но тогава прочетох и мемоарите на Холбрук за войната в Сараево. Поучително четиво!

И до днес не е ясно (и никога няма да бъде) кой бомбардира петъчния пазар в Сараево преди двайсе години – сърбите или мюсюлманите. Говорим за бомбардировка с гаубици, големи колкото къщи. Очаквате ли, да узнаете истината за обстрел с пушки, големи, колкото билярдна щека? Наивници.

Преди време, писах един текст за Линкълн и доколко е допустимо, постигането на една морална цел с използването на неморални средства.

Понеже не съм глупак, нямам отговор на този въпрос. Но вие, вероятно имате.

В книгата си, Холбрук разказва за преговорите с Милошевич, Туджман и Изетбегович. Ако прочетете книгата, ще видите за какви дребнави негодници става въпрос. Колкото и да е странно, единственият едноок в срещата на кьоравите е Милошевич (нема как да не го призная).

...

В Уелс, всички надписи са на два езика – на английски и на уелски. Никой не използва уелски, но надписите си седят, а Хър Маджести нема нищо против. Те са изключително трудни за прочитане и трижди по-трудни за произнасяне.

Близо до Кардиф има едно малко градче с размерите на Костинброд, което се казва приблизително така – Кеърфрий. В центъра му, има крепост, строена през 11-12 век, обградена с ров, пълен с вода и подвижен мост.

Любознателно попитахме приятелят ни, уелсецът Тони Габриели, кой е построил тази крепост, а той ни отговори – норманите.

-          Кой, кой? Англичаните ли? – не разбрахме ние.

-          Не –  отговори Тони, усмихвайки се само със сините си очи, за да не ни обиди – в 11-12 век все още е нямало англичани.

А, ние, обикновените продукти на родното образование, където, както с пълно право би се изразил Киряк Стефчов, доста небрежно е преподавано, виновно наведохме глави.

Светна ли ви защо, ако Шотландия иска да се отцепи от Великобритания провежда референдум, а вие се млатите с тояги по площадите (или у блого!), докато без значение от кого платени снайперисти ви пробиват с гаубици дупки в главите.

Matter of civilization

           

            Ta, тва горе-долу ми е мнението за Украйна – немам мнение.

            Тъй че, манете ме мене – четете по-добре Кисинджър, Бжежински и корифеите у блого.

            Они знаят сичко

           





Гласувай:
17



1. susona - :)
09.03.2014 11:49
може би като мафиотите
тр да наблюдаваме кой от основните фигури
е жив за погребението
че да разберем поръчителя на убийството
съжалявам да си го призная
но без да се задълбавам в причината
се отдадох на естетическото удоволствие
да намирам в емоционалните изказвания тук*
стил, интелект, финес и класа
или пълната им липса,
гарнирани с простотия
претенции
и простащина.

* тук като блог.беге
сори, че от чист мързел не уточних
още в началото
цитирай
2. ok3223 - Защо ти е мнение ... в живота, в политиката.
09.03.2014 11:55
НЕ ТИ ТРЕБЕ. Не може да го издоиш и да пусне нещо за ... душата.
Хората имат позиция, която им помага да се ориентират в дебрите от полуистини и лъжи. Истината е трудно постижима.
Требе ти собствена кауза, за да се опиташ да живееш смислено.
Иначе си добиче и консуматор само, роб на усещания и на инстинкти.
Двукрако животно ...
цитирай
3. ramone - Привет:)
09.03.2014 12:17
susona написа:

може би като мафиотите
тр да наблюдаваме кой от основните фигури
е жив за погребението
че да разберем поръчителя на убийството
съжалявам да си го призная
но без да се задълбавам в причината
се отдадох на естетическото удоволствие
да намирам в емоционалните изказвания тук
стил, интелект, финес и класа
или пълната им липса,
гарнирани с простотия
претенции
и простащина.



Ти па - къде видя толко много неща.
Бре, че многоаспектен творец съм бил :)
цитирай
4. susona - здрасти:)
09.03.2014 12:30
ами класик си
няма спор
иначе наблюдавах с удивление
и възторг
битката пискова и ко
и дисидентите
:)
сетих се и за
възхода и разпадането
на групите в интернет
еми класика си е
:))
цитирай
5. ramone - ...
09.03.2014 12:59
ok3223 написа:
НЕ ТИ ТРЕБЕ. Не може да го издоиш и да пусне нещо за ... душата.
Хората имат позиция, която им помага да се ориентират в дебрите от полуистини и лъжи. Истината е трудно постижима.
Требе ти собствена кауза, за да се опиташ да живееш смислено.
Иначе си добиче и консуматор само, роб на усещания и на инстинкти.
Двукрако животно ...

Трябва да призная, че си схванал какво имам предвид, но си го пречупил по свой си начин.
Въпросът за истината се дъвче от философите от повече от 2000 години и в общи линии са стигнали до заключението, че обективна истина не съществува. Т.е., тя не просто е трудно постижима, както казваш. Тя е абсолютно непостижима.
Има субективни възприятия на отделни факти.
Ще ти го обясня малко сложно, надявам се да ме разбереш.
Това което се случва в Украйна е абсолютно нереално. Украйна не съществува в твоя живот - тя е на хиляда километра от тебе. Ти си се вторачил в една черна кутия на която пише sony, а на базата на тая виртуална реалност си изграждаш някакво мнение.
В същото време, навън слънцето грее, птичките пеят, капва малко дъждец, а барманът в кръчмето край плажа налива студена бира. Аз съм там.
А, ти къде си през това време?
В черната кутия сони!
И единственото ти занимание е да имаш мнение за нещо, което в лично твойта реалност не съществува.







цитирай
6. ramone - ...
09.03.2014 13:04
susona написа:
ами класик си
няма спор
иначе наблюдавах с удивление
и възторг
битката пискова и ко
и дисидентите
:)
сетих се и за
възхода и разпадането
на групите в интернет
еми класика си е
:))


Само мернах гюрунтията там и се сетих за една песен на Маричков, в която се казваше приблизително следното:
"Пред последния звезден чертог,
шерпи бият се с празни раници..."
цитирай
7. theeconomist - Привет Рамоне...
09.03.2014 13:24
хареса ми написаното от теб, но искам да добавя и още една причина за войната на Севера и Юга. А тя е движеща - икономиката...и разделението на капиталите между промишленият север и земеделският Юг.

и....не, че немога да си купя бутилка Джак, но Дуров не е спал с Елисавета Обиграна по една проста причина - не е имал партийно поръчение за това...:-))
цитирай
8. rustam - Примерчето
09.03.2014 13:25
с баронеса Аштън като бакалка ми хареса. Забелязъл съм, че обикновено в политиката влизат изключително грозни жени( Мадлин Олбрайт, Екатерина Михайлова и прочие). Не че няма изключения, но те са точно това: изключения.Така си е: ние само си мислим, че по върховете ни управляват някави много мъдри и умни хора.

Обаче не съм съгласен с тезата, че не е важно чии точно снайперисти ни стрелят. По всичко ставащо последните десетилетия личи, че басните за европейските ценности( толерантност към различния и т.н.) са си чиста проба лицемерие. Истината е, че идва време разделно и е много важно до кого ще бъдеш. Няма да мине много време и "косовския вариант" ще почука и на нашите врати. Тогава баронеса Аштън пак ще си извие гъза на дясно и ще рече :Ми то това наистина трябва да го проучим и да го проверим"
цитирай
9. ramone - Здрасти колега
09.03.2014 13:57
theeconomist написа:
хареса ми написаното от теб, но искам да добавя и още една причина за войната на Севера и Юга. А тя е движеща - икономиката...и разделението на капиталите между промишленият север и земеделският Юг.

и....не, че немога да си купя бутилка Джак, но Дуров не е спал с Елисавета Обиграна по една проста причина - не е имал партийно поръчение за това...:-))

А, не. Не се приема. Де да го знаеш - може да е отсвирил Партията за половин час.
Мъже сме все пак ... :)
цитирай
10. ramone - ...
09.03.2014 14:20
rustam написа:
с баронеса Аштън като бакалка ми хареса. Забелязъл съм, че обикновено в политиката влизат изключително грозни жени( Мадлин Олбрайт, Екатерина Михайлова и прочие). Не че няма изключения, но те са точно това: изключения.Така си е: ние само си мислим, че по върховете ни управляват някави много мъдри и умни хора.

Обаче не съм съгласен с тезата, че не е важно чии точно снайперисти ни стрелят. По всичко ставащо последните десетилетия личи, че басните за европейските ценности( толерантност към различния и т.н.) са си чиста проба лицемерие. Истината е, че идва време разделно и е много важно до кого ще бъдеш. Няма да мине много време и "косовския вариант" ще почука и на нашите врати. Тогава баронеса Аштън пак ще си извие гъза на дясно и ще рече :Ми то това наистина трябва да го проучим и да го проверим"

Трябва да признаем, че мадам Тачър беше чаровна жена, която обаче, точно в тоя край на Уелс за който писах, е силно недолюбвана. Това е бил миньорски край и хората губят поминъка си, заради нейния бой с профсъюзите по въпроса.
По въпроса за снайперистите, според мен нещата са фифти-фифти - или едните или другите са ги наели. Това обаче, бъди сигурен, никога няма да разберем.
Косовски варианти не ща да коментирам тук.


цитирай
11. blackpredator - Рамоне,
09.03.2014 14:43
като те прочетох, останах с впечатление, че Маркс и Енгелс са кипърци и праиш откритието, че комунизЪма иде от Лимасол
Явно през оная битка през 13 век, са я преживели мамелюци...:D
цитирай
12. tit - ние
09.03.2014 15:27
не сме нигерийци, Рамоне!:)
цитирай
13. rustam - Ехаааааааа!
09.03.2014 15:50
Да наречеш баронеса Тачър "чаровна жена" си е направо извратеняшка перверзия, освен това, доколкото четох, в Северна Ирландия е имало доста бурни тържества по повод пренасянето й "отвъд"
цитирай
14. usandthem - И сложно да обясняваш, рамоне, и просто - се тая !
09.03.2014 21:24
И брейнсторминг си подал - примерът ти е блестящ и убедителен. Обаче, фиксацията на първосиналниците не е в него, нито и в останалите, не по-малко добри примери. Някак си по-важно за тях е, дали Мая Манолова и Татяна Буруджиева са по - красиви от Маги Тачър ! И, което е потресаващо, дали наистина някой е спал с някого ! Докато примерът е затова, че можеш да попълниш празните квадратчета в слуха, с всички възможни Елисавети и Добрита и ще си звучи, като света истина във всеки един вариант. То щом още никой не те е питал, дали споменатата Цола, не е Драгойчева - пак добре ! Блогът ти има (не) завидната перспектива, да се превърне в новия театър на бойните действия.Имам една слабо мъждукаща надеждица, че ще се насладим на аргументирани спорове по същество, и едно ослепително лошо предчувствие, че много скоро ,( за пореден път), ще затънем в блатото на "Argumentum Ad Hominem" и ще "научим" кой колко е висок, богат, или беден, кой е успял и кой е лузър, тъп, кой мие чинии и кенефи в странство и прочее личностни характеристики. Ако, разбира се, имаш нервите и търпението да четеш подобни тъпни в блога си ! :)
цитирай
15. ramone - Привет предаторе
09.03.2014 22:59
blackpredator написа:
като те прочетох, останах с впечатление, че Маркс и Енгелс са кипърци и праиш откритието, че комунизЪма иде от Лимасол
Явно през оная битка през 13 век, са я преживели мамелюци...:D

Да ти призная, метафоричността ти, понякога ми е твърде висока топка, тъй че не знам какво да ти кажа.
цитирай
16. ramone - Здрасти tit
09.03.2014 23:12
tit написа:
не сме нигерийци, Рамоне!:)

Знам че не сте нигерийци. Само се правите.
Понеже имам много набито око за детайлите, съм забелязал, че нигерийците се делят на два физически типа.
Едните са черни и яки като биволи. Такъв беше оня юнак (чието очарователно име съм забравил), който ни заби първия гол на световното през 94-та.
Другите са като Нванко Кану, който преди играеше в Арсенал (сега не знам къде играе). Те също са черни като биволи, но иначе са стройни като тръстики.
Навремето, когато още ме биваше, играхме мачле с едни подобни черни момчета.
Беше адски подтискащо, защото те тичаха по-бързо, скачаха по-високо и пипаха топката по-добре.
И досега не мога да си обясня как успяхме да ги бием.
Това е една от най-големите мистерии в живота ми.
(не знам що изписах сички тея глупости :)
цитирай
17. ramone - ...
09.03.2014 23:22
rustam написа:
Да наречеш баронеса Тачър "чаровна жена" си е направо извратеняшка перверзия, освен това, доколкото четох, в Северна Ирландия е имало доста бурни тържества по повод пренасянето й "отвъд"

ми кво да ти кажа...
"Баронесата", която всъщност е дъщеря на дребен търговец притежава една рядко срещана изисканост.
Изискаността, според мойте естетически критерии винаги е чаровна.
Но, вероятно си прав, че мойта естетика е извратеняшки перверзна.
Аз винаги съм подчертавал, че вие сте нормалните.

цитирай
18. christof - НЕ ТИ ТРЕБЕ. Не може да го издоиш и да ...
10.03.2014 00:01
ok3223 написа:
НЕ ТИ ТРЕБЕ. Не може да го издоиш и да пусне нещо за ... душата.
Хората имат позиция, която им помага да се ориентират в дебрите от полуистини и лъжи. Истината е трудно постижима.
Требе ти собствена кауза, за да се опиташ да живееш смислено.
Иначе си добиче и консуматор само, роб на усещания и на инстинкти.
Двукрако животно ...


Фатмак, ти си забележително тъп човек. Както обикновено, нищо не си схванал от написаното, но си се изказал. Ако се опитваш да докажеш, че си глупак, недей - ние всички знаем това.
цитирай
19. tit - как защо, Рамоне?:))
10.03.2014 00:45
ramone написа:
(не знам що изписах сички тея глупости :)

за да ни кажеш, че
ramone написа:
Знам че не сте нигерийци. Само се правите.


Жалко е, че у нас няма нормански крепости.
Но вие знаете ли - защо?:)
цитирай
20. wonder - Какъв коктейл... сте двамата! Молотов! ;)))
10.03.2014 22:55
ramone написа:
blackpredator написа:
като те прочетох, останах с впечатление, че Маркс и Енгелс са кипърци и праиш откритието, че комунизЪма иде от Лимасол
Явно през оная битка през 13 век, са я преживели мамелюци...:D

Да ти призная, метафоричността ти, понякога ми е твърде висока топка, тъй че не знам какво да ти кажа.


Блекпредаторската метафоричност равна няма!
Мамелюците са си Египетска интерпретация на еничарите. Даже се уцелват във войната с турците по времето на Селим Първи - таткото на Сюлейман Великолепни. Но това е друга песен.
А в куплета от песента на Волен Николаев се говори за "местен чертог", де да беше звезден... ;)))
Относно темата - на мен ми е по-интересна Грузия и Защо Русия няма дипломатически отношения с нея. Можем да си буним всички храсти независимо от нонкомформизма като черта на спора и липсата на заек за изскачане.
Пък както е рекъл Поета:

"И капе от сърцата ни мастило
със цвят на полет - без размах, без име...
Какви ли катастрофи е спестила
природата с това, че не летиме?"
цитирай
21. ramone - Cheers mate :)
11.03.2014 13:13
usandthem написа:
И брейнсторминг си подал - примерът ти е блестящ и убедителен. Обаче, фиксацията на първосиналниците не е в него, нито и в останалите, не по-малко добри примери. Някак си по-важно за тях е, дали Мая Манолова и Татяна Буруджиева са по - красиви от Маги Тачър ! И, което е потресаващо, дали наистина някой е спал с някого ! Докато примерът е затова, че можеш да попълниш празните квадратчета в слуха, с всички възможни Елисавети и Добрита и ще си звучи, като света истина във всеки един вариант. То щом още никой не те е питал, дали споменатата Цола, не е Драгойчева - пак добре ! Блогът ти има (не) завидната перспектива, да се превърне в новия театър на бойните действия.Имам една слабо мъждукаща надеждица, че ще се насладим на аргументирани спорове по същество, и едно ослепително лошо предчувствие, че много скоро ,( за пореден път), ще затънем в блатото на "Argumentum Ad Hominem" и ще "научим" кой колко е висок, богат, или беден, кой е успял и кой е лузър, тъп, кой мие чинии и кенефи в странство и прочее личностни характеристики. Ако, разбира се, имаш нервите и търпението да четеш подобни тъпни в блога си ! :)

Немам нищо против Мая Манолова. Ако съм на едно шише, вероятно нема да имам и нищо против Татяна Буруджиева (макар, че не се сещам как изглеждаше).
Мадам Тачър е съвсем друга класа обаче.
Театъра на бойните действия се пренесе при christof, тъй че тук се разминахме :)
Аз съм казвал нееднократно, че съм висок, беден лузър, чието социално положение е приблизително същото като на мияч на чинии, което хич не ми вгорчава бърбъна :)
Ако изляза от премиерната си роля на циничен графоман, презиращ интелекта на всичко що мърда. съвсем сериозно ще кажа, че не считам хората, нито за толкова лоши, нито за толкова глупави.
Само дето пият некачествен алкохол!
Това ме подсети за речта на Чаплин, с която свършва Великият диктатор.
Наздраве :)
цитирай
22. ramone - tit
11.03.2014 13:22
tit написа:
ramone написа:
(не знам що изписах сички тея глупости :)

за да ни кажеш, че
ramone написа:
Знам че не сте нигерийци. Само се правите.


Жалко е, че у нас няма нормански крепости.
Но вие знаете ли - защо?:)

Наговорили сте се с твоя приятел предатора да ме тормозите явно:)
Не схващам пак за какво намекваш. Ако е за турците, щях да ти разкажа една истинска случка, ама рискувам пак да се почуствам тъпо както по-горе за нигерийците. Тъй че нема
Не съм съвсем сигурен, че си схванала правилно намека за норманите и англичаните.
Както и аз не схванах твоя за нигерийците :)

цитирай
23. ramone - Hi wonder
11.03.2014 13:37
wonder написа:
ramone написа:
blackpredator написа:
като те прочетох, останах с впечатление, че Маркс и Енгелс са кипърци и праиш откритието, че комунизЪма иде от Лимасол
Явно през оная битка през 13 век, са я преживели мамелюци...:D

Да ти призная, метафоричността ти, понякога ми е твърде висока топка, тъй че не знам какво да ти кажа.


Блекпредаторската метафоричност равна няма!
Мамелюците са си Египетска интерпретация на еничарите. Даже се уцелват във войната с турците по времето на Селим Първи - таткото на Сюлейман Великолепни. Но това е друга песен.
А в куплета от песента на Волен Николаев се говори за "местен чертог", де да беше звезден... ;)))
Относно темата - на мен ми е по-интересна Грузия и Защо Русия няма дипломатически отношения с нея. Можем да си буним всички храсти независимо от нонкомформизма като черта на спора и липсата на заек за изскачане.
Пък както е рекъл Поета:

"И капе от сърцата ни мастило
със цвят на полет - без размах, без име...
Какви ли катастрофи е спестила
природата с това, че не летиме?"

С тия ваште исторически семиотики, съвсем взех да се чувствам като в роман на Умберто Еко. Пас съм.
Вие с предатора обаче се чувствайте свободни да доразвиете връзката между мамелюците и Енгелс.
Сигурно си права за "местния чертог". Тия дни обаче се биеме пред звездия. Пред местния ше се млатиме утре.
А за Грузия, веднага ти казвам - немат отношения щото са им сърдити на грузинците. Руската дипломация се ръководи от те такива точно "принципи".

цитирай
24. kostadin - Не е лошо, но метафоричността ти бие ...
11.03.2014 15:35
Не е лошо ,но метафоричността ти бие на наивитет та се пука.
Упражнявай се имаш заложби .
Беше ми приятно да те чета .
цитирай
25. ishchel - Брилянтни препратки!
11.03.2014 16:19
Беше истинско удоволствие да те прочета!!
Олга и Линкълн /- хм, кой разбрал разбрал - жокери няма:)
Айде, ще видим след 16 :
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ramone
Категория: Изкуство
Прочетен: 439400
Постинги: 92
Коментари: 870
Гласове: 772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930