Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2015 12:38 - Блогерът от Светлата страна на Луната 6 (и други истории))
Автор: ramone Категория: Изкуство   
Прочетен: 5467 Коментари: 4 Гласове:
3



Някъде по това време се запознах с Ханк - беше студент в университета, но не изглеждаше много като човек който ходи редовно на лекции. Даже си мисля, че беше изключен. Той свиреше на китара и хармоника и освен това умееше да пее по много специфичен начин – умееше да възпроизведе някаква величествена меланхолия. Звучеше малко като Том Уейтс, но хората си мислеха,че просто не може да пее. А според мен беше блестящ – беше изпреварил времето си. Имаше блестящ репертоар от песни, а някои от тях изпълнявам и днес. От Ханк научих акордите за китара и освен това, от него купих първата си китара. Струваше ми една лира. Също той ме научи на основните неща за блус хармониката.

„Цар на хипитата” в Лестър беше Дейв Брукс. Той беше художник и рисуваше странни, екзотични фантазии. Той имаше една книга от Laurence Lipton, наречена “The Holy Barbarians”. Беше един вид наръчник как да живееш като хипи – базирана бе върху живота на една хипи комуна във Venice Beach, Los Angeles. Гаджето на Дейв скандализира местните морализатори, когато за реклама, се появи чисто гола на витрината на един току що открит бутик.

В онези дни се прганизираха много купони. На един от тях се озовах близо до грамофона, разглеждайки плочите. Открих една, която не бях чувал и която ми се стори интересна – „The Velvet Underground & Nico”. Пуснах я на грамофона и се сепнах от нехармоничните звуци, които долетяха от там. Беше песен, наречена „Хероин”, което напълно обясняваше характера на музиката. Бях поразен от монотонното пеене, съпроводът и екстремната лирика – беше много мой тип музика. Не след дълго, домакинът изскочи отнякъде, настоявайки веднага да сменя плочата, понеже много я мразел. Казах му, че според мен е страхотна и той веднага ми я подари поставяйки ми условие никога повече да не чува за нея. Много му бях благодарен защото това стана любимта ми плоча на 1968-ма – постоянно ми се въртеше в главата. А когато излезе следващата им плоча -  “White Light, White Heat”, веднага си я купих и също ми стана любима. Teзи два албума ми оказаха голямо влияние – специално “Sister Ray” ми стана нещо като модел по който съм композирал много от собствените си парчета….

……….

Нека спрем за малко, да си поемем дъх и да видим какво занимава наборите на онзи, който през далечната 1968-ма се е вдъхновил от Велвет ъндърграунд...

Това ги занимава:

1. kushel - Да еба скапания сайт да еба! Сега пък ...
05.02 21:54

Да еба скапания сайт да еба! Сега пък ми блокираха броячите. На стотина прочита на главния брояч, отчита само един в постинга. Как не им писна да се лигавят на тия хора.
И съвсем да ми запушите устата, като почне войната и вас ще ви убият. Крийте си сега главите в задниците, дано натовските ви приятелчета ви дадат да им осмучите куровете.

А вижте се сега лайняри. Прочетен днес - 3200, а в блога 30 прочита. Как да не ви тегли човек една майна на фашистките номера.

Прочетен от създаването: 3175788
Прочетен този месец: 33299
Прочетен днес: 3205
Гласове от създаването: 24952
Гласове този месец: 58
Коментари: 24634
Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове": 253

цитирай

2. pando - Остава малко време
05.02 22:09

За да видим дали предсказанията на баба Ванга ще се сбъднат. Според нея първият афроамерикански президент на ФАЩ ще бъде и последният.После просто ФАЩ няма да ги има...
Много мина,малко остана...
И други гадатели са се усуквали също около 44 ият...

цитирай

3. kushel - Пандо, ние сме първи по пътя на ра...
05.02 22:28

Пандо, ние сме първи по пътя на ракетите. Няма да можем да се зарадваме на края на гадната Америка. Всеки ден се моля да избухне вече Елоустоун.

цитирай

4. lidislidis - Те отдавна са ни отписали, според плановете си...а ние вместо да спасяваме живота си, се ядем един други.
01:20

Има ли значение, след като ни заличат от земята, от коя партия сме били? Не, това никой няма да го интересува. Продадени, предадени, факт е. Само малоумен вожд може за пари да продаде племето си, земята си, народа си да обрече на гибел с тези бази на смъртта. Колко са 7 млн българи, 2 млн естонци, 3 млн. литовци и латвийци общо, или 20млн румънци? Общо около 32млн бедни безнадежници, що да не ги погубят заради 40млн фашисти украинци? Направил си е сметката САЩ.
Няма безплатна война. Що не сложиха база в Турция? Трудно е, според плановете им на земите ни да цъфне ислямската държава. Това е.

ТОВА Е !

image

 ... а ние разбира се, ще продължим с поредицата..





Гласувай:
3



1. theeconomist - Хубаво си ги наредил,
06.02.2015 13:45
"наборите", ма пак избирателно.
Искаш ли да ти подскажа или тия дето ти пишат дитирамби не влизат в "този" списък?
Та помниш ли какво ти писах за субективизма.

Справедливост Рамоне има само в речника на буквата "с"! :-)))
цитирай
2. distrelets - Аз, Рамоне, съм от тези, които кр...
06.02.2015 21:05
Аз, Рамоне, съм от тези, които кротко си четат и чакат продължението :)))) А със злобата и простотията няма преборване ! Тъжна работа.... Поздрави за историята, коята ни разказваш!
цитирай
3. ramone - "наборите", ма пак и...
09.02.2015 13:09
theeconomist написа:
"наборите", ма пак избирателно.
Искаш ли да ти подскажа или тия дето ти пишат дитирамби не влизат в "този" списък?
Та помниш ли какво ти писах за субективизма.

Справедливост Рамоне има само в речника на буквата "с"! :-)))

Струва ми се че издребняваш, но нека все пак отбележа, че тези коментари се мъдреха под тема, която точно в онзи момент се беше наместола он дъ топ ъф дъ хил. както можеш да видиш, съм ги пуснал даже хронологично без никаква редакция от моя страна. Това даже не бяха всичките - останалите бяха също толкова просташки скудоумни и претенциозни, ма ми се виде ненужно да ги пускам и тех.
Нека ти кажа нещо обаче - оказа се че тия тримата не са най-тежките случаи (колкото и невероятно да изглежда) - намерих още по-недъгави даже.
Ако под "тия дето ти пишат дитирамби" имаш предвид редовните ми читатели, си ударил греда.
Под мойте текстове не пишат кретени. Темите и начина ми на писане са разбираеми единствено за интелигентни и грамотни хора (нема нужда да скромничим излишно).
цитирай
4. ramone - Аз, Рамоне, съм от тези, които кр...
09.02.2015 13:13
distrelets написа:
Аз, Рамоне, съм от тези, които кротко си четат и чакат продължението :)))) А със злобата и простотията няма преборване ! Тъжна работа.... Поздрави за историята, коята ни разказваш!

Съжалявам, но миналата седмица тук ударихме хубаво време и предпочетох да пощъкам навън.
От днес, за щастие или нещастие, времето се развали ... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ramone
Категория: Изкуство
Прочетен: 438172
Постинги: 92
Коментари: 870
Гласове: 772
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031